maanantai 14. heinäkuuta 2014

Kuntoilua

Olin eilen tallilla hoitamassa Uskon. Uskon kanssa ensi alkuun juoksentelin ja riehuin aitauksessa hetken ja sitten lähdin laittamaan sille päävehkietä ja harjailee sillä Uskon liikunta oli eilen perähevosena, kun Heli ajoi Emiliaa niin mä olin kyydissä ja Usko oli mulla narunpäässä. Poika oli jo käveltäessä energinen eikä millää meinannu kävellä ni jouduin pidättelee sitä välistä oikein kunnolla. Kun lopulta päästiin paikkaan jossa ruvettiin hölkkäämään niin Usko sekosi aivan täysin se pomppi ja pukitteli teki kaiken mahollisen :D Lopulta päädyttiin menemään noin 500m ihan kunnon hölkkää Empulla että Usko sai purkaa energiansa ja vähän päästellä samalla. Usko lopulta rauhottui tosi hyvin  ja malttoi ruveta ravaamaan tietty välillä innostui  laukkaamaan mutta silti laski aina hyvin raville takas jolloin oli helppoa kattoa sen liikkeitäja , että lyökö se jonnekki. Lopulta tultiin lähelle tallia ja siirrytiin käyntiin ja käppäiltiin tallille ja sitten Usko pääsikin heti pesulle , kun poika oli ihan kunnon hiessä mutta ei vielä vaahdossa ajattelin et ois ollu kun ei sillä mikään kummonen kunto oo mutta ilmeisesti kuitenkin parempi, kun oon luullut! Lopulta Usko pääs ulos syömään iltaruuat ja heinät :)

Tänään  maanantaina Uskolla on vapaa päivä :) Lähipäivinä tulossa erikoispostaus jota olette toivoneet :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti